Beste Stephen,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb zojuist de scan opnieuw gedraaid, maar zie dat er nog een aantal lekken aanwezig zijn. De voornaamste lekken worden in dit geval geconstateerd in het Gantry-Framework.
We maken in dit geval gebruik van de software genaamd Patchman. Mocht je meer informatie willen over de software kan je eens kijken op de volgende website;
www.patchman.co
.De post op het betreffende forum van Gantry heb ik inmiddels gevonden. Ik heb de vraag ook voorgelegd aan de programmeur van Patchman om te controleren op basis waarvan dit als lek wordt gezien. Zodra we meer informatie hierover hebben dan hoor je dit van ons.
We kunnen de lekken eventueel automatisch voor je dichten. Hier hoef je dan zelf dus niets voor te doen. Bij het dichten van het lek wordt de software versie zelf niet geüpdatet, maar worden enkel het lek hiervan gedicht. Er wordt dan ook niets veranderd aan de werking van de website; het lek wordt alleen gedicht zodat hier geen actief misbruik meer van gemaakt kan worden. Zie het daarom alleen als een pleister op een wond: het houdt het vuil tegen, maar de werking van de "huid" blijft hetzelfde. Als je wilt dat we dit voor je uitvoeren kunnen we dit eventueel doen.
Mocht je andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je.
Met vriendelijke groet,
Wiebe Nijkamp
Antagonist B.V.