Any specific areas of my site that I'd like feedback on, if any: Speed and IE6 and IE7 compatibility.
Additional Comments: Website, which has been up since 2001, is a gaming forum with news; it is primarily known in Puerto Rico. This site was offline from late 2006 to early 2007. Since February, I have experimented with various templates, such as ColorMatic, Versatility III, Elemental & DarkMatter, and Replicant. In the end, a simple template was used for various reasons, such as rapid loading time and room for expansion. Unfortunately, Website is only in Spanish.
Que pasó mi estimado Pacha! Revisé tu website y en velocidad esta muy bien, considerando esta muy cargada con imágenes y el componente Flash que usas. Lo reviséen IE6 y Firefox y todo en órden. Solo veo que en tu logotipo, el fondo de la imagen es ligeremente diferente en tono al del fondo del default del template.
Gracias por los detalles, arreglo el logo en 5 minutos y esta cargado en estos momentos por la campaña de Adds que estoy corriendo pero normalmente no tengo el background y menos imágenes.