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What happened here with support for customers?

    • Henning's Avatar
    • Henning
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • ... na ja – OK! :cheesy:
      Nur mal so spaßeshalber gefragt
      1.) ... womit lädst Du die herunter? Schon mal FireFox ausprobiert?)
      2.) ... eventuell PHP 4.xx?
      3.) ... eventuell MySql 3.xx?
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    • Ulrike
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Hi,

      ich nutze den letzten Zweig der MySQL 4.x-Reihe. Das Gleiche gilt für PHP 4.X.
      Aber das hat, nur so nebenbei bemerkt, keinerlei Auswirkung auf die clientseitige Ausführung des JS-Codes ;-)

      Und natürlich nutze ich FF! :D

      Nette Grüße
      Ulrike
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    • Henning
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Also sind

      (Joomla! 1.0) mos_rokbox-content_1.2.zip
      (Joomla! 1.0) mos_rokbox-system_1.3.zip

      erfolgreich installiert und aktiviert?
      Bei mir läuft Rokbox mit Fire unter Joomla 1.0 ...
      Das liegt dann ja wohl nicht am template?
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    • Ulrike
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Ja, aber es geht halt trotzdem nicht.

      Und da bei einigen Templates explizit darauf hingewiesen wurde, dass diese bereits "RokBox"-tauglich sind, scheint das bei rt fire nicht der Fall zu sein. DACHTE ich zumindest, aber bei Dir scheint es ja zu gehen.

      Vielleicht hast Du eine SPÄTER abgeänderte Fassung des fire-templates, das entsprechend RokBox tauglich ist.

      Und genau DAS ist es auch so, was mich hier derzeit ärgert: Da müssen sich mehrere Personen über eine Sache Gedanken machen, wobei Leute wie James bspw. SOFORT sagen können, was los ist.

      Nette Grüße
      Ulrike
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Template habe ich heute herunter geladen.
      Schau doch noch einmal ob nicht doch noch ein Teil von RokZoom installiert ist.
      War bei mir so und ich musste es richtig löschen.

      Grüße

      P.S.: Stimmt schon das James seltener online ist ... na ja der studiert ja noch ...
    • Yves's Avatar
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Es tu mir leid, Ulrike and Henning, but all posts in this forum must be in english. You can use PM if you want to converse in german.

      Thanks
    • Yves
  • Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Forum Rules :cheesy:
      Andy Miller wrote:
      All posts must be in English, unless posted in a specific international forum. If posting in a international forum, please use the language of that forum, and not English.

      Unfortunately, we still don't have international forum here, so .... :cheesy:
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Of course Yves ...
      Just forgot that ... 8)

      :oops: and Arifin ...
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Arifin FinLy wrote:
      Forum Rules :cheesy:
      Andy Miller wrote:
      All posts must be in English, unless posted in a specific international forum. If posting in a international forum, please use the language of that forum, and not English.

      Unfortunately, we still don't have international forum here, so .... :cheesy:

      Right! The rule mentioned above is valid in combination with international forums.
      But there is not any ... ;-)

      And as pointed out by KAT in one of the last postings:

      "sending out private messages (without being asked to do so) to moderators and especially team members might stay unanswered, just because of their work load."

      Best regards
      Ulrike
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    • Roeland_A!
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    Re: What happened here with support for customers?

    Posted 16 years 1 week ago
    • Ulrike,
      You can always use the telephone or Skype, or email to contact other members :cheesy:
      :cheesy: and Kat was indeed talking about mods, Henning isn't (but you never know what happens in the future) :cheesy:
      Thanks and best regards,
      Roeland


      EDITED
    • *Karma comes in many forms, my personal favourite is the random saucepan from the sky* J.Spencer 17-02-2009

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